Zakladina igra na riječke motive MemoRI, osmišljena kao inovativan model prikupljanja sredstava kroz sinergiju znanja, kreativnosti i inovativnosti, osvojila je BIG SEE Product Design 2021 nagradu u kategoriji Leisure i nominaciju za Grand Prix u istoj kategoriji.

BIG SEE nagrade prepoznaju i promoviraju jedinstvena kreativna dostignuća iz čak 19 zemalja jugoistočne Europe. Nagrade se dodjeljuju u područjima arhitekture, interijera, dizajna proizvoda, modnog dizajna, rada s drvom i kreativnog turizma.

MemoRI kroz dvadeset motiva istražuje bogato povijesno i kulturno nasljeđe Rijeke, a svi elementi igre originalno su autorsko djelo. Ilustracije potpisuje riječka umjetnica Ana Glažar, autorske tekstove publicist Velid Đekić, a vizualno oblikovanje dizajner Jan Pavlović.

U prvoj nakladi distribuirano je više od 700 primjeraka. Sav prihod namijenjen je financiranju natječaja Zaklade, odnosno studentskih, znanstvenih i istraživačkih projekata. Slijedi nova naklada koja će biti dostupna na hrvatskom i engleskom jeziku, a pravne osobe igru će moći dodatno personalizirati “joker” karticom koja omogućuje aplikaciju loga (npr. korporativni, protokolarni, poslovni poklon).

Kako bi se povećala kvaliteta i prepoznatljivost, MemoRI je u procesu prijave na natječaj za Suvenir grada Rijeke za pravo uporabe vizualnog označavanja proizvoda oznakama „Osobita kvaliteta“ i „Izvorno riječko“. Ujedno, za veću dostupnost igra će se uskoro moći pronaći u online i fizičkim trgovinama u Rijeci. Do tada, svoj primjerak možete zatražiti na zaklada@uniri.hr.

Povezana vijest:  Ravnateljica Zaklade na otvaranju izložbe dobitnika Nagrade Zaklade Sveučilišta